Prelegenci

Robert Dzierżanowski

Bosch Service

Od 22 lat związany z rynkiem motoryzacyjnym w Polsce. W przeszłości, pracując w centrali Mercedes-Benz w Polsce zarządzał projektami skierowanymi do klientów kupujących i serwisujących samochody w ASO Mercedes-Benz. Obecnie odpowiedzialny jest za rozwój koncepcji serwisowych w firmie Bosch w Polsce – głównie sieci autoryzowanych Bosch Service oraz AutoCrew. Postrzega motoryzację jako obszar, który w najbliższych latach przejdzie dynamiczną metamorfozę zarówno pod względem technologicznym jak również w podejściu do usług posprzedażnych w odpowiedzi na zmianę oczekiwań przyszłych klientów. Wyzwaniem dla wszystkich czlonków rynku będzie umiejętność wyprzedzania i podążania z sukcesem za zmianami.

Maciej Lewiński

Akademia Analytics

Specjalista marketingu internetowego oraz certyfikowany trener Google Analytics i Google AdWords. Prelegent najważniejszych konferencji branżowych (m.in. SEMcamp, Akademia Google dla Agencji, Google Analytics User Conference, Internetowa Rewolucja). Jest także trenerem w ramach Akademii Google Partners (podnoszenie kompetencji agencji SEM i domów mediowych w Polsce). W ostatnich latach przeprowadził kilkaset szkoleń i wykładów poświęconych efektywnemu wykorzystaniu Internetu w działaniach marketingowych i sprzedażowych. Z jego wiedzy wielokrotnie korzystały także firmy z branży motoryzacyjnej.

 

Prof. Rafał Ohme

INEMO

Ekspert w dziedzinie emocji. Światowy pionier w obszarze neuronauki konsumenckiej. Od 20 lat prowadzi badania i konsultacje na temat emocji w komunikacji i zarządzaniu. Profesor nadzwyczajny psychologii na Uniwersytecie SWPS, profesor honorowy na uniwersytetach Stellenbosch w Kapsztadzie oraz Renmin w Pekinie. Inspiruje menedżerów i liderów biznesu na całym świecie. Zasiada w Zarządzie NMSBA – Towarzystwa Neuronauki Konsumenckiej, zrzeszającego przedstawicieli nauki i biznesu z 85 państw. Od blisko 20 lat prowadzi badania nad emocjami i komunikacją. Ekspert w dziedzinie Smart Power w zarządzaniu, twórca MindSPA. Założyciel dwóch firm: NEUROHM, która prowadzi nowoczesne badania emocji dla działów HR, sprzedaży, marketingu i PR oraz INEMO, gdzie szkoli, jak korzystać z neurowiedzy o emocjach w życiu zawodowym i prywatnym. Autor książki pt. „EmoSapiens – harmonia emocji i rozumu”.

Mateusz Galica

Kantar TNS

Client Service Director, szef Creative House w Kantar Insights Poland. Prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Pracował w branży medialnej, reklamowej. Od 1999r. w TNS – z początku związany z telemetrią i badaniami mediów, potem jako Dyrektor Marketingu zajmował się budową oferty badawczej firmy, implementacją międzynarodowych rozwiązań badawczych na rynku polskim. Odpowiedzialny za komunikację i wsparcie relacji z klientami w Kantar Insights w Polsce. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz Akademii Public Relations. Ekspert Think Tanku. Doradca Zarządu Stowarzyszenia Wiosna. Publikował m.in. w Media i Marketing Polska, Brief, Harvard Business Journal, Press, Marketing w Praktyce, Puls Biznesu, Businessman Magazine, Marketing Serwis. Wykładał m.in. na kongresach badaczy OFBOR i PTBRiO i konferencji ESOMAR. Jako szef zespołu ds. komunikacji laureat PRotona 2008 za najlepszy polski zespół ds. komunikacji korporacyjnej oraz WPP Cream Awards: Creme de la creme2014.

Michał Roszkowski

Kantar TNS

Account Director i szef zespołu TNS Automotive, odpowiedzialny za rozwój badań dla branży motoryzacyjnej w ramach obsługi klientów lokalnych i regionalnych oraz koordynacji projektów globalnych w międzynarodowym TNS Automotive Team. Posiada ponad 10 lat doświadczenia zarówno w badaniach ilościowych jak i jakościowych dla branży motoryzacyjnej. Specjalizuje się w projektach towarzyszących wprowadzaniu nowych modeli, badaniach cenowych, badaniach marki i komunikacji oraz badaniach satysfakcji i jakości obsługi w sieciach dealerskich. W TNS od 2004 roku, w branży badawczej od 2001.

Daria Zawrotniak

Duda Cars S.A.

Dyrektor finansowy w firmie Duda Cars S.A. Pracuje w branży motoryzacyjnej od ponad 10 lat, w tym czasie zajmowała różne, kluczowe dla dealerskiego biznesu stanowiska (główny księgowy, dyrektor finansowy, dyrektor zarządzający), dzięki czemu posiada szerokie spektrum wiedzy i znajomości biznesu nie tylko z pozycji finansów i księgowości. Posiada prestiżowy certyfikat Mercedes Benz Finance Manager.

Marcin Posłuszny

Harley Davidson

Menadżer sprzedaży i marketingu rynku motoryzacyjnego. Obecnie, od roku 2012 District Manager na Europę Środkową (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina) koncernu motocyklowego Harley Davidson, odpowiedzialny za zarządzanie siecią sprzedaży marki w regionie oraz marketingiem na rynku polskim. W swojej karierze na rynku motoryzacyjnym pracował także w zespole importera samochodów marki Saab, jako osoba zarządzająca sprzedażą i marketingiem na obszarze Polski. Ma także wieloletnie doświadczenie w branży dealerskiej jako zarządzający sprzedażą i marketingiem największego dealera Saab w Europie Środkowo Wschodniej – firmy VIP Auto w Warszawie. Ceniony ekspert w zakresie budowy przekazu marki na rynku motoryzacyjnym.

Michał Wąsik

ASE Global Poland

Dyrektor biura ASE Global w Polsce, odpowiedzialny także za rynek w Czechach i na Słowacji. Ekspert w dziedzinie Business Management rynku motoryzacyjnego. Swoje doświadczenie zdobywał, wdrażając nowoczesne systemy raportowania finansowego dla dealerów samochodowych. W czasie realizacji tych projektów pracował z dealerami z całej Europy. Obecnie prowadzi liczne kursy z zakresu zarządzania wskaźnikowego stacją dealerską – dedykowane właścicielom stacji oraz kierownikom poszczególnych działów. ASE Global to jedna z czołowych firm świadczących usługi dla rynku motoryzacyjnego. Działa w 34 krajach świata. Doradza zarówno dealerom, importerom i producentom i samochodów i motocykli.

Robert Grzelec

Ford Store Auto Łódź

Wieloletni, dyplomowany menadżer motoryzacyjny, ekspert i praktyk zarządzania usługami posprzedażowymi oraz sprzedażą w dealerstwie samochodowym. Doświadczenie zdobywał oraz wykorzystywał m.in. w Grupie Volkswagena, Nissanie oraz blisko przez 20 lat w strukturach Japońskiego koncernu Sumitomo Corporation reprezentowanego w Polsce przez Summit Group Poland (Auto Plaza, Auto Plaza Bielany, Honda Plaza). Może poszczycić się osiągnięciem największej, aktywnej grupy klientów w sieci Forda w obsłudze posprzedażowej, zarządzaniem zespołem sprzedażowym osiągającym co roku pierwsze miejsca w rankingu sprzedaży samochodów nowych i używanych oraz szkolącym specjalistów branży motoryzacyjnej obecnie zasilających szeregi pracownicze marek premium. W chwili obecnej Dyrektor Obsługi Posprzedażowej w Ford Store Auto Łódź.

Krzysztof Romański

DCG Dealer Consulting

Partner w firmie doradczej DCG Dealer Consulting. Autor i kierownik licznych projektów badawczych realizowanych w ramach programu „Barometr Dealerski”. Od samego początku, czyli od 8 lat kierownik polskiego projektu „Badanie Satysfakcji Dealerów Samochodów ze współpracy z Importerami”.

Marek Konieczny

DCG Dealer Consulting

Ekspert w dziedzinie rynku dealerskiego i GVO, autor wielu publikacji prasowych i książek „100 pytań o GVO” i „Skonsumować wzrost rynku. Kilka dróg dla polskich dealerów”. Partner zarządzający w firmie doradczej DCG Dealer Consulting i wydawca Miesięcznika „Dealer”. Prezes Związku Dealerów Samochodów.

Michał Borkowski

Miesięcznik Dealer

Dziennikarz, od 2012 r. związany z Miesięcznikiem „Dealer”. Autor wielu publikacji i raportów na temat polskiego rynku motoryzacyjnego. Współautor badania „Benchmark sprawozdań finansowych Dealerów Samochodów 2004-2014”. Koordynator projektu „Dealerska Akademia Podatkowa”.

Tomasz Betka

Miesięcznik Dealer

Dziennikarz, redaktor naczelny „Miesięcznika Dealer”, wcześniej przez ponad 5 lat sekretarz redakcji, autor kilkuset artykułów poświęconych branży dealerskiej, redaktor wydania „Złotej Księgi na 25-lecie rynku dealerskiego w Polsce”.

Sponsorzy złoci

z-total
BGŻ BNP Paribas

Sponsorzy srebrni

s-AKZO
PKO Leasing
s-mobil
s-cargarantie
s-bzwbk

Sponsorzy

IT Automotive
n-ppg
Generali – sponsor
Dicoria-sponsor
sponsor-CSV
Allianz – sponsor
Alior leasing
s-EFL
s-ERGO-HESTIA
Sosnowski – sponsor
Benefia
Indicata – sponsor
Softvig
n-warta
Idea Leasing